30 Eylül 2014 Salı

Microsoft Windows 9 10 Ne zaman cikiyor? yukleme?

Windows 9 yerine windows 10 mu çıkacak. Hangi adresten yüklenebilir. Ürün fiyatı Ne kadar? Microsoft partnerlere windows 9 gönderimi ne zaman yapılacak?


ileri, işletim sistemi ne Windows 8 yanlış var düzeltmek olacak Windows 9 için arıyorsanız, sürpriz: yok Windows 9 olacak. Bunun yerine, doğrudan Microsoft Windows için 10 devam edeceğini duyurdu.

ÖZELLİKLİ KAYNAK

SCRİBE SOFTWARE TARAFINDAN SUNULAN
Entegre Veri Uygulamaları için en İyi 10
Veri entegrasyonu genellikle göz ardı ve kötü uygulanan, zaman ve kaynak ayırmaktadır. Henüz
DAHA FAZLA BİLGİ EDİNİN
"Windows 9 ara beta olağanüstü bir başarı olduğunu söyledi Microsoft PR rep Cheryl Tunt". "Ben, Windows patladı sudan 8 demek, ve hepimizin bildiği gibi, Windows 8 hemen hemen kusursuzdur. C düzeyinde tartışma sonra, Microsoft başarı ile karışıklık olmayacak ve Windows 9 tam olduğu gibi bırakacaktır karar verdi. Gibi, çalışma halen devam Windows 10 olan kamu sürümü görmek gerektiğini düşünüyorum."

[ Windows 8 çıktı ve Infoworld yardımcı olabilir get ready with Windows 8 Deep Dive PDF özel rapor, hangi açıklar Microsoft cesur yeni yön için Windows, yeni Metro arayüzü için tablet ve masaüstü uygulamaları, geçiş Windows 7, ve daha fazlası. | Bizim Teknoloji: Microsoft haber bülteni anahtar Microsoft teknolojilerini yakından takip kalmak. ]

Windows 9 hakkında detaylar kabataslak, ama iç Microsoft communications göre Infoworld tarafından elde edilen, işletim sistemi hızlı, ücretsiz ve Windows Masaüstü ve Metro ile her ikisi de aynı derecede usta-tarzı arayüzleri sezgisel hata oldu. "Ve kim-cekti var düşünce koymak için Başlat düğmesini orada?!? Dahi hayret bir mühendis, belirsiz olmasına rağmen" tam"!".

Başka bir mühendis Nintendo Eğlence Sistem Gücünü Eldiven aksesuar OS,, "insan ve makinenin iyi bir kaynaşması olduğunu söyleyerek benzetti."

Bir e-posta zinciri riffed yoğun nasıl Windows 9 gibi komedi dizisi "Seinfeld" in o "hiçbir şey hakkında," de "çünkü orada bir bölüm Kramer var şarküteri et dilimleyici ve söyledi kesilmiş dilim et o kadar ince, o göremiyordum bile. Peki, Windows 9 çok şeffaf olduğunu, nerede olduğunu bile bilemeyeceksin. Cehennem bile kullandım emin değilim!"

"Bütün bu doğruysa Hey çocuklar, daha sonra bu [OS halka] bırakamayız," bir İK yöneticisi CC olmuştu diye e-postalar üzerinde ilan etti. "Bu iç tutmak ve bunun reklamını bir dikmek gibi. Sen: Microsoft Gelip işi biliyor', ve Windows 9 kullanmak olsun!'"

Windows için 10 atlamaya karar-Microsoft CEO'SU Steve tarafından şirket toplantı tüm bir Ballmer, yazılı bir pankart "Görev Tamamlandı önünde sahne aldı sırasında açıklandı."


"Siz Windows yapan bu şirketin belkemiğidir coşkulu bir Ballmer iddia!". "Gerçekten burada kendinizi aşmışsın. Bu tam olarak mükemmellik tür Microsoft markası ile eşanlamlı her yerde mevcut olması için uygun ama Microsoft içinde göremiyoruz. Sadece salmak için çok iyi oldu. Şimdi, Windows ile 10 onward! Bu arada, bu toplantı, yemek paydosu olarak sayar."

Orada en az bir beta tester oldukça çok kamaştırdı kim değildi. "Evet, Windows 9 denedim,gizli kalmak koşuluyla Infoworld" dedi. "Ben ... ben çok iyi bilmiyorum, sanırım. Her ne konuştuklarını, -- mühendisleri uykusuzluktan çılgın olabilir ama değil. Gerçek nedeni satacak değiliz aslında OS X"eminim

Windows 9 çok yakında çıkacak ve seri windows 10 olarak devam edecek. windows 9 full yuklemek için tıklayın. windows 9 10 seri no FYYIO-UY9866-.91QSA0....... yok daha neler. emeğe saygı orjinalini temin edelim. eğer bill gates bir yardım fonu oluşturmamış olsaydı korsana devam edebilirdiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder